Terrain Tamer - Náhradní díly pro off road 4WD / 4×4

 

 

Pro4WD.cz  ›  Xtreme Outback

Xtreme Outback – Spojky pro 4 × 4

náhradní díly pro vozidla 4x4 a 4WD Xtreme Outback je divize 4x4 Performance Clutch společnosti Australian Clutch Services, přední australská nezávislá špecializovaná spojka a setrvačník. S více než 25letou praxí ve výrobě a dodávce spojkových sad a spojovacích dílů jsou australské spojkové služby specialista spojky a setrvačníků. Vaše vozidlo 4WD si zaslouží nejlepší produkt a odborné znalosti od specializovaného podpůrného týmu Australian Clutch Services.

Výběr správné spojky pro váš 4WD

Fáze 1 - Sada spojky pro těžké použití s organickou spojkou / -1A Co je uvnitř?

  • Vysoce kvalitní kryt se zvýšenou upínací silou ve srovnání se standardem
  • (Mezi 20-40% nárůst v závislosti na nárocích jednotlivých vozidel)
  • Organický třecí kotouč pro udržení jízdní vlastnosti (složená organická pryskyřice s měděným drátem)
  • Doporučeno pro:
  • Standardní silniční vozidlo, tažné vozidlo, terénní zkouška (zejména pomalá rychlost, kde je důležitá jednoduchá modulace)

Fáze 1 - Extra Heavy Duty Organic Clutch Kit / -1AX Co je uvnitř?

  • Extra Heavy Duty kryt s další zvýšenou upínací silou. Organický třecí kotouč pro zachování jízdní vlastnosti (složená organická pryskyřice s měděným drátem)
  • Doporučeno pro:
  • Standardní silniční vozidlo, tažné vozidlo, terénní zkouška (zejména pomalá rychlost, kde je důležitá jednoduchá modulace)

Fáze 2 - Sprung keramická spojka Kit - (DSB) / -1B Co je uvnitř?

  • Vysoce kvalitní kryt se zvýšenou upínací silou ve srovnání se standardem (mezi 20-40% v závislosti na nárocích jednotlivých vozidel)
  • Keramický třecí kotouč (který může mít za následek větší šum a drsnější záběr)
  • Doporučeno pro:
  • Vysokorychlostní 4x4 zkušební nebo pouštní závod

Fáze 2 - Polstrovaná keramická spojka - (DCB) / -1C Co je uvnitř?

  • Vysoká kvalita krytí se zvýšenou upínací silou ve srovnání se standardem, mezi 20-40% v závislosti na nárocích jednotlivých vozidel.
  • Keramický třecí kotouč s více segmenty zajišťující podobný pracovní rozsah teplot jako disky "1B", avšak s lehce hladším záběrem.
  • Doporučeno pro:
  • Nízkorychlostní zkouška, při níž se obsluha setká s teplotami, které jsou příliš vysoké pro organické a proto potřebují spojku s vyšší teplotou, ale s lepší modulací než "1B".

Kroužky a převodní soupravy Co je uvnitř?

Dvojité hromadné setrvačníky

  • Vyrobeno ze dvou částí, primární hmoty (připojené k motoru na motoru) a sekundární hmoty, které mají odpružené spojení s primární hmotou.
  • Snižuje zvuk motoru a vibrace tím, že pohlcuje větší stupeň úhlového pohybu a vibrací.
  • To pomáhá řídit vozidlo mnohem hladší a rafinovanější.

Jediné hromadné setrvačníky

  • Vyrobeno z jedné hlavní hmoty, která je spojena s klikou na motoru.
  • Poskytuje plochu pro spojku, která má kousnout a přenášet rotační energii na převodovku.
  • Hmotnost setrvačníku napomáhá rotační setrvačnosti motoru a umožňuje hladce otáčet po vypalovacím cyklu.

Konverze DMF na SMF

  • Jednoduchá konverze velkého setrvačníku je jednoduchá. Vozidlo vybavené zážehovým setrvačníkem s dvojitou hmotností má setrvačník nahrazený sestavou spojky pro jednotlivá hmota, která je vyrobena speciálně pro danou aplikaci. Disk spojky je konstruován tak, aby minimalizoval jakýkoli šum a vibrace, které původní setrvačník s dvojitou hmotností odstraní. Řada jednokomorových převodových sad Xtreme Outback byla individuálně vyvinuta a je schopna dosáhnout výrazného snížení vibrací a šumu než konvenční jednotné hmotnostní přeměny, a to často použitím širokoúhlého klapky a tlumící pružiny tichého typu.
  • Jednotlivé změny hmotnostního setrvačníku se doporučují, pokud je vozidlo modifikováno za hranice dvojnásobného hromadného setrvačníku, používá se pro pravidelné nebo těžké tažení nebo pokud vozidlo vyžaduje nákladově efektivní výměnu původního dvojitého sběrače s dvojitou hromadou.
  • Na Xtreme Outback je design a testování konverzí Jednotné hmotnosti prováděn v rámci podniku. To dává velkou představu o tom, jak vozidlo reaguje za nejtěžších podmínek.

Ceramic Race Series - 230mm Twin Plate Ceramic Co je uvnitř?

  • Řada 230mm sad Xtreme Outback je navržena speciálně pro použití v náročných aplikacích motorsportu, kde je zapotřebí optimální točivý moment a tepelná kapacita. Zahrnuje těžký provoz, specializovaný přítlačný talíř motoru, lehký chromolytický setrvačník, dva keramické kotouče 230 mm "spojovacího knoflíku" a mezilehlou desku.
  • Doporučeno pro:
  • Aplikace motorsportu s rozsáhlými nároky na výkon a točivý moment.

Máte dotaz nebo přání? Napište nám:


Předmět dotazu či objednávky


Kontaktní údaje




Co vás zajímá




Co je to pohon 4×4 a 4WD ?

Pod pojmem 4 × 4 rozumíme vozidlo, které má pohon na všechna čtyři kola. Konstrukce four-wheel drive (4WD) je pro tento typ vozidel jednou z nejtypičtějších. Konstrukce 4WD vám umožňuje mít pohon 4×4 k dispozici neustále. Auto 4WD je schopné provozu i na suchých a pevných podkladech, kde by se přiřaditelný pohon předních kol poškodil. Pohon na 4WD je pohodlný a bez nutnosti ruční obsluhy.

Rozeznáváme dva základní druhy konstrukcí four-wheel drive a to klasické 4WD a vedle toho takzvané full 4WD. Jaký je mezi nimi rozdíl?

Klasické 4WD je takový druh konstrukce, kdy za běžných podmínek pohání vůz pouze jedna náprava. Většinou je to zadní náprava. V případě potřeby si pohon na všechna čtyři kola zapne sám řidič. Při tomto klasickém four-wheel drive pohonu nemá vůz středový diferenciál. Přední a zadní hnací hřídele spolu proto nespolupracují. Přední náprava díky tomu může jet rychleji, než zadní. Tento takzvaný part time 4WD je výhodný zvláště pro mokrý povrch.

Full 4WD je takový tip konstrukce, kdy pohon funguje pomocí mezinápravového diferenciálu, respektive doplňuje přední a zadní nápravové diferenciály. Síla motoru je v takovém případě distribuována na všechna čtyři kola současně a neustále. Při jízdě v těžkém terénu je hlavní provozní nevýhodou mezinápravového diferenciálu jeho uzávěrka.

Rostoucímu počtu uživatelů vozidel s pohonem 4WD vychází vstříc nové české zastoupení Terrain Tamer. Jeho prostřednictvím teď mají i tuzemští spotřebitelé přístup ke 40 tisícům náhradních dílů pro své automobily 4 × 4.


náhradní díly pro vozidla 4x4 a 4WD Terrain Tamer je obchodní značka stejnojmenné australské automobilové společnosti, založené v roce 1969. Vyvíjíme a prodáváme náhradní díly pro automobily s pohonem 4×4, respektive 4WD.

Naše dlouholetá činnost v oblasti off road automobilů 4WD od počátku vychází z rostoucí poptávky po autodílech a po příslušenství pro automobily 4WD. Náročné přírodní podmínky australského vnitrozemí jsou pro vývoj autodílů do off road vozidel ideální. Web Pro4WD.cz je jediný autorizovaný dovozce náhradních dílů Terrain Tamer do ČR.



Začátek stránky | Mapa stránek | Kontakty | Přidat k Oblíbeným položkám | Aditiva do nafty

All rights reserved © abcRedakce.czrešerše, copywriting, webové služby, propagace – 2012–2019